min dag

Mötte Josefin vid 12, handlade lite mat & fika och satte oss nere vid Bysjön för att njuta av solen.
Helt underbart, varmt som satan!!
satt väl där nån timme eller så, sen åkte vi och köpte mjukglass. Väldigt trevligt att se min fina bästis igen, och tack så jättemycket för födelsedagspresenten :D Har på mig den nu faktiskt... ;)
Efter det stack jag på arbetsintervju som för övrigt gick väldigt bra.
Får se om jag får jobbet, de skulle höra av sig nästa vecka.
Nu ikväll, ca 3 timmar, så har jag & min älskling varit i Borken och fiskat & grillat.
Sjukt underbart och mysigt, älskar såna här sommarkvällar!!! Blir så jävla lycklig.
Och jocke fick en gädda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0