födelsedag igår

Igår fyllde jag 20 år. Detta firades hemma i björs med Joakim & familjen.
Mamma & Micke hade gjort jättefint med ballonger och dukat ute med partytält när vi kom :)
Vi käkade smörgåstårta & cheescake, sen öppnade jag paket.
Fick en asfin present av Mamma & Micke, nämligen... en kryssning!! för mig & Jocke den 13:e juni :)
Kommer bli underbart, längtar! Tack så mycket ♥
Sen fick jag mest pengar, och så presentkort, parfymer, bok, bestick-set, choklad & massa blommor!
sen kom även Nathaly förbi en sväng med sin lilla söta valp, åh! Tack gumman, alltid lika kul o ses :)
På eftermiddagen åkte vi till pappa för att bli firad där med.
Åt tårta & fikade IGEN, (haha) & öppnade paket. Väldigt trevligt.
Kvällen avslutades med Eurovision med Joakim, Jonathan & Zabina. Drack vin, käkade chips och hejjade på Loreen! Mysigt avslut på födelsedagen ♥
Haha, lyckades fånga Lusse på kort när han fräste åt valpen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0