fiske

Igår var jag & Joakim ute och fiskade hela dagen, väldigt mysigt. Tog med oss fika & grillade, sen var vi
ute på sjön med båten hela tiden.
Jag fick en gädda :D Första på flera år faktiskt, får aldrig fisk annars haha! Och Jocke fick 2 st :)
Brände mig dock så in i helvete :( stod bara i jeansshort & bh och fiskade, var ju sjukt varmt!!!
Och jag tänkte väl inte riktigt på att solen tar så in i helvete nu, så ni kan ju tänka er hur jag såg ut igårkväll.
Axlarna & armarna var KNALLRÖDA, likaså ansiktet. Såg ut som en kokt kräfta rent ut sagt.
Ont har jag haft idag, bara jag nuddar det så svider det som eld, aj aj aj :(
Men får skylla mig själv! Har köpt solskyddscreme nu iallafall ;)
Taget igårkväll. (syns inte så bra med blixt dock)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0