min dag

haha, jag har kommit på att jag nästan alltid bloggar så sent nu för tiden :D

Denna dag har jag spenderat i björs också. Följde med mamma & mormor till åtvid en snabbis bara, handlade & så skulle mamma till tandläkaren så jag väntade på henne. Sen har jag lagat mat till hela stora familjen, flygande jacob som är så gott!!! För er som inte vet vad det är så är det kyckling, bacon, grädde, chilisås, banan & jordnötter som man har i ugn! Underbart. Serveras med ris till :)

Sen förut på dan fick jag världens överraskning! Mamma & jag står i köket och pratar när vi ser en knall-gul bil komma körandes. Sen inser vi att den svänger ner på våran infart och jag tänkte att vem fan är det där?
Går till dörren för att titta ut och ut ur bilen kliver min älskade, saknade vän Nathaly!!
Som åkt ända från Kimstad (utanför Norrköping) för att träffa lilla mig! Hon hade tydligen ringt jonte tidigare på dagen eftersom jag inte hade mobil då (som jag har nu igen förresten :D) och fick reda på att jag var hemma.
Hihi, det var bästa på länge :) Fikade, umgicks med mamma lite, satt och rökte och pratade ikapp allt som hänt.
Tack kära du, du räddade min dag ♥ Underbart att få träffas igen.

bild på nattis & mig från 2007!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0