tröttis

Hej på er. Kom hem från jobbet för en stund sen, och nu ligger jag här vid datorn haha!
Väntar på Jocke som är ute i skogen och spårar med hund.
Ska väl laga mat sen men annars blir det en lugn fredagskväll! Är trött som ett as idag, sov dåligt inatt....
Nu vet jag iallafall att jag ska jobba hela nästa vecka, jippii!!!! :) Känns fint faktiskt.

Imorgon åker jag till björs igen. Ska hinna med att träffa mormor & hjälpa henne städa, sen kanske det blir en tripp till stallet på söndag...? Rida lite vore ju inte alltför tråkigt! Och sen även fira både Jesper (bror) och lill Jesper (min låtsaspappas barn) som fyller samma dag, nämligen den 1/2! Lite komiskt att de heter lika och fyller samma dag.

Aja, nu har ni lite updatering iallafall. Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet i väntan på Joakiiim.

gammal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0