Svåra stunder

Det är i dom svåraste stunderna som allt känns extra jobbigt, ingenting är bra eller roligt.
Påverkad av vädret blir jag också. Usch!! Hatar verkligen vintern, allt känns mera jobbigt på nåt sätt.
Vill ha sommar, körkort, ett fast jobb och en egen bostad. Rutiner i tillvaron & få bygga upp mitt liv tillasammans med Joakim. Då skulle jag må bra. Jävligt bra.
Jag saknar min familj också. Så som det var förr, alla var tighta med varann. Jag saknar det som fan.
Man kände tillit och samhörighet med alla. Tyvärr så har jag märkt att även det ändras med tiden, vilket jag tycker är tråkigt så in i helvete. Får en klump i halsen av att tänka på det.
Och pappa har jag inte träffat på 36 dagar. 36 dagar.. Känns hemskt.
Jag vill så mycket, men kan så lite. Allt blir fel hur jag än gör, känns det som.
Utan jobb - inga pengar - inget busskort - kan inte ta mig nånstans.
Kan inte ens ta mig till stan för körlektion :( Måndag 13.30, vet i fan hur jag ska lösa det än.
ÅH.
Förlåt för detta klagoinlägg, men var tvungen att skriva av mig lite.


När det var som bäst. bild från min 18-års dag 2010.



Kommentarer
Postat av: Jossan

<3 ska vi ses i helgen? Jag kommer hem imorn, vi kan ta en fika på sandelius eller så? puss!

2012-01-04 @ 10:26:25
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0