Sömnlös

1. Tre namn jag lyssnar till:

Jessica, Jessi & älskling

 

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Är rätt nöjd över lag.

 

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Min svartsjuka & att jag blir sur för småsaker..

 

4. Detta är jag rädd för:

att bli lämnad

 

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Kärlek, mat & pengar

 

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Meka bil, flyga & svetsa

 

7. Detta tycker jag om att göra:

Umgås med nära & kära

 

8. Detta vill jag göra just nu:

Åka till Gran Canaria med Jocke

 

9. Bästa känslan:

LYCKA

 

10. Värsta känslan:

olycklig/ensam

 

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Kärleksfull, påhittig & rolig.

 

12. Är jag kär just nu?

Har aldrig varit mer kär!!

 

13. Jag vill gifta mig:

Med Jocke :)

 

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Skaffa barn, gifta mig, tjäna massor med pengar, åka till massa varma länder & köpa hus.

 

15. Min käraste ägodel:

Mobilen

 

16. Något jag vill ha i present:

en ny navelpiercing

 

17. Detta har jag på mig just nu:

kläder

 

18. Favoritkläder:

Leggins eller mjukisbyxor

 

19. Favorit djur:

Katt, hund & häst.

 

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Rock

 

21. Favoritlåt just nu:

Hold on - Caribinghi

 

22. Roligaste ämne i skolan:

Det var kök eller bar/vinkunskap!

 

23. Tråkigaste ämne i skolan:

naturkunskap..

 

24. En bok jag gillar:

Twilight böckerna & självbiografier

 

25. En film jag älskar:

finns många, men bla. kriminalfilmer & sånt

 

26. Favorit tv-program?

Solsidan

 

27. Favoritdoft:

Paris Hilton ”Heieress"

 

28. Detta äter jag gärna:

Köttfärssås & spagetti, thai/kina, tacos mm.

 

29. Dricker helst:

Coca Cola eller mjölk

30. Favoritgodis:

Sura nappar

 

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Thailand, Bora Bora, Gran Canaria

 

32. Färg på mina ögon:

blå

 

33. Min längd:

1.72 m

 

34. När jag blir stor vill jag bli:

Inte en jävla aning!!

 

35. Jag spelar:

inget, spelade gh förut

 

36. Person jag beundrar:

Mormor

 

37. Så här bor jag:

lite varstans, hos Jocke oftast

 

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

ingen vad jag vet

 

39. Det här tänder mig:

Joakim så klart <3

 

40. Det här gör mig avtänd:

Ljud i bakgrund så som film eller tv!! Så avtändande att höra andras röster..

 

41. Favoritfärg:

Svart & rosa

 

42. Favoritcitat:

What doesn’t kill you, only makes you stronger.

 

43. En hemlighet jag vet:

om jag skulle skriva vad det var så skulle det ju inte vara en hemlighet?

 

44. Bästa present jag fått:

körkortet

 

45. Senast köpta skiva:

Oj, kommer inte ihåg

 

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Smal och fin kropp, mitt ansikte

 

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

att jag är lite för benig, vill ha mer muskler!

 

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan vända pannkakor i luften

 

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En gosig katt!

50. Vad lyssnar du på just nu?

Lusse som ligger och kurrar

 

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Umgåtts med Jocke på dan, sen åkte jag hem hit till björs.

 

52. Var är dina föräldrar födda?

Pappa – hälsingland Mamma - Linköping

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Nero burning

 

4. Vilken är din favoritrestaurang?

Ming Palace

 

55. När badade du i en pool senast?

När vi var i Kalmar i somras

 

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

ja, faktiskt i 4:an :)

 

57. Hur många barn vill du ha?

två :)

 

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Datagjord jävla hardstyle eller techno. USCH

 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

allt detta tjafs... är ju inget parti som håller vad dom lovar i vilket fall.

 

60. Vad har du för TV-kanaler?

En massa olika

 

61. Har du åkt moped någon gång?

Jo det kan man ju säga

 

62. Har du busringt någon gång?

ja klart man har

 

63. Har du fuskat på ett prov?
ja när jag var oförståndig och struntade i att plugga!

 

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

För högt och osäkert.. men skulle vilja NÅN gång ;)

 

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

United states of America

 

66. Har du en egen trädgård?

Egen och egen, den är ju familjens

 

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

Tarzan :)

 

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej kan typ de första två meningarna x)

 

69. Badkar eller duschkabin?

Dusch! alltid

 

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

det kan jag inte avgöra

 

71. Favoritpizza?

Tropicana – skinka, banan, curry och fläskfilé m. extra bearnaise :)

 

72. Chips eller popcorn?

chips! griiilllchips

 

73. Vilken färg på läppstift använder du?

rött om jag ska ha nåt

 

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nej?

 

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej inte direkt

 

76. Apelsin- eller äppeljuice?

båda två! fast inget slår apelsinjuice när man är bakis!!!!!

 

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Joakim, Masen & Sandra - käkade på Chili i stan.

 

78. Favoritchoklad?

Marabou

 

79. När röstade du senast?

2010 tror jag de va?

 

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

inte så länge sen faktiskt

 

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Nej, bara medaljer

 

82. Är du bra på matlagning?

Ja det kan jag stolt erkänna faktiskt!

 

83. Klarar du att tanka själv?

yesbox

 

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?

neej aldrig gjort.

 

85. Pepsi eller Coca Cola?

Coke for life!

 

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

nej

 

87. Vad var det senaste du handlade?

Mat & läsk

88. Har du kräkts offentligt:

ja, tyvärr. nöden har ju ingen lag, tänker ju inte svälja det

 

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Vet inte riktigt.. inte bara genom utseendet lixom.

 

91. Har du ringt något betalnummer:

Ja råkade ringa upp en som ringt mig en gång

 

92. Kan man vara vän med sitt ex:

nja, det tycker jag väl inte.

 

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

min farmor

 

94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Nej inte alls

 

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

”välkommen till röstbrevlådan”

 

96. Vad har du i din väska:

Allt? Plånbok, mobil, cigg, tändare, läppbalsam, nycklar, hörlurar, pass

 

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Favorit äre väl inte, men jag måste ALLTID gå på toa innan

 

98. Vad är du tacksam för idag:

Min pojkvän, familj & att jag får jobba lite iallafall. att jag är frisk & att mina nära har det bra.

 

99. Var hittade du den här listan:

gammal

 

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Alla som har lika svårt att sova som jag.

Kommentarer
Postat av: Oliver Karlsson

Du glömde en punkt!



Vilken är din bästa vän:D

2012-01-23 @ 10:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0