snöstorm

hej, kom precis hem från jobbet. Idag var det lite stressigare än vanligt, jag var nämligen själv i matsalen!
Hade hand om maten & allt därtill (porslin,bestick,påfyllning, sallader mm) men det gick bra! Kul var det också, känns bra att få det förtroendet :)
När jag slutat precis så insåg jag att det var halv snöstorm ute. KUL ATT GÅ! Men som tur va så kom en snäll vän till Jocke & hämtade mig :)
Nu ska jag vila lite sen ska vi städa, så jävla kul.. behövs ju tyvärr.
Sen ska jag mysa med min älskling.



Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaa! Emelie sa att ÅIF har i sporthallen med kan ju se vad som är billigast och hur man anmäler sig! :D <3

2012-01-12 @ 19:18:41
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0