Sjuk (i huvudet..)

Har haft spränghuvudvärk i 3 dagar nu, FUCK.
Dom där jävla panodilen funkar ju inte heller. Kan det ha med kylan att göra? Har hört att många haft helvetes huvudvärk de senaste dagarna. Idag kunde jag inte jobba pga. det heller!!!!!!!
Vaknade vid 6 och skulle gå upp, blev helt yr direkt och sen bara DUNKADE det i huvudet.
Imorn ska jag iallafall jobba, så då jävlar om det inte gått över...

Aja, har tagit det lugnt idag. Jocke & Jag var ute och gick en sväng förut i solskenet, det är ju alltid bra med friskluft oså. Annars har jag bara legat i sängen hela dagen typ. Mörkt måste det va, får ångest annars bara för att det är ljust ute haha.

Just nu längtar jag till konserten om ca 3 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0