Dagen efter

Hejsan! Åh va kul jag hade igår!! Var ute med tjejerna + Oliver för första gången på 8 (!) månader.
Vi var först hos Oliver och förfestade, spelade lite spel och lyssnade på musik, assoft!
Sen stack vi vidare till krogen, där Oliver kom in med en stor ishink fylld med vin som vi delade på. Sen blev det lite drinkar och dans, och sen hem till Josefin där vi båda två kraschade i säng efter varma fylle mackor ;)
Roligt som fan, måste göras om lite oftare...

Idag så tog jag bussen tillbaka till åtvid där Jocke mötte mig neråt så handlade vi lite.
Efter det har vi inte gjort alls mycket, beställde hem pizza och så har vi bara legat och slappat och myst.
Skönt som fan såhär dagen efter.

Men en sak som jag är liiiite sur över. Nämligen att självaste Kaptenen (Kapten Röd) spelade på konsert & kongress igår, och det hade jag missat!!! Hade ju självklart gått på det om jag visste nåt. FAN. Och inte träffade jag på honom ute heller :( buhu. Men det blir fler chanser! Ryktas om en reggaekonsert i början av sommaren.. :) HOPPAS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0