24 januari 2012

God eftermiddag på er!
Vaknade av att Jocke ringde förut, så mysigt.
Idag skulle jag egentligen åkt till mormor, men det blev inte så.
Så istället stannar jag hemma i björs idag också, ska laga mat till famijen sen med.
Hemmagjort potatismos och ugnsbakad falukorv bjuds det på idag! :)
Sen ikväll åker jag hem till min älskade igen, ♥.

haha just det, måste bara berätta att det har löst sig med resa upp till Rammstein!!
Vi har bokat tur & returbuss som tar oss ända fram till globen, och som sen släpper av oss i åtvid på vägen hem.
Guuuud så skönt att slippa åka tåg och byta buss & skit! Happy :)
Kommer bli gryyyyymt, ohyes.

bild från när vi såg Maiden juli -11 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0