1 januari 2012

Känns lite annorlunda att skriva 2012, året vi ska dö enligt alla. Haha hej förresten.
Nu är det gamla året över, sköööönt. Börjar med nya tag och det känns bra.
Hur var erat nyår? Mitt va bra & framför allt lugnt. Firade hemma med Jocke & hans pappa.

Vi började dagen med att åka ut och skjuta lerduvor, Jocke skulle nämligen skjutträna. Så jag följde med och fick också testa! det gjorde ont i axeln!! förra gången sköt jag tydligen med en "22:a" (ingen aning om vad det är) men nu var det tydligen något annat gevär. Efter att jag avfyrat skottet så bara flög jag bakåt, samtidigt som det gjorde ONT i axeln, haha! Men kul, och Jocke va duktig :)
Sen åkte vi hem och började med maten.  Vi gjorde nämligen... plankstek på oxkött! Jättelänge sen jag åt det, och det va sjukt gott!!!! Sen tog vi tre det mest lugnt, vart lite groggar, godis och massa prat! Sen självklart fyrverkerier vid tolv-slaget, samt att vi släppte upp en lyckoballong. En lugn men väldigt trevligt avslut på året.

Idag har vi städat och varit iväg hos ett par kompisar, Jocke & Sandra. Fikade & åt mat. Trevligt!
Nu väntar snart sängen, för imorn ska jag jobba! puss

hittade en gammal bild från tiden jag var hästägare.  (Min häst är den stora, och det är jag som kryper under grimmskaftet.) SAKNAR DET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0