.

saknar alla mina vänner så jävla mycket så det gör ont. Jag måste verkligen ta tag i mig själv och få upp kontakten med alla som man tappat, hatar det ;(

Träffade Emilia häromdagen, UNDERBART ♥ 5 månader sen sist, helt sinnessjukt..
FÅR ALDRIG HÄNDA IGEN.

Josefin, dig saknar jag varje dag. Speciellt våran störda humor. Känner att jag inte skrattat riktigt ordentligt
på ett bra tag.

Jag har ett bra liv med världens underbaraste pojkvän, så det finns inte ord till det, men utan dig och mina närmaste vänner är jag inte hel. Mår dåligt när jag tänker på det. Blir förbannad och ledsen på mig själv när jag tänker efter hur lätt det är att ta upp telefonjäveln och ringa en signal, att skicka iväg ett sms och fråga hur det är.
Men varför drar man ut på det? Är det för att jag vill vänta tills ni hör av er? I dont know.
Men jag vet iallafall att jag är redo att kämpa för mina närmsta,
för utan vänner klarar man sig helt enkelt inte.




Kommentarer
Postat av: josefin

Saknar oss också <3

2011-11-13 @ 10:41:34
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: jossan

Vad vill du ha? För ringen kan vara för liten, men du får gärna prova den :-)

2011-11-15 @ 08:20:36
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0