Bra dagar!

ja, bra har jag allt haft det de senaste två dagarna :)
Igår åkte jag till min älskade vän Josefin och sov över där!
Vi käkade lite mat & gottis, snackade om allt mellan himmel & jord och bara myste i soffan
framför Never say Never (Bieber) och Humanoid City Tour (tokio hotel) fiifan så trevligt!!
Så inser man ju också när man sitter där och sjunger med, att man totalglömt bort hälften
av texterna, inte okej alltså. måste fan lägga in musik på mobilen.

Nu på dagen har vi egentligen inte gjort så mycket, Joakim mötte mig vid bussen förut, och
sen har vi bara handlat & lagat mat. Fläsk med löksås & potatis blev det ikväll, smarrigt så det bara
knullar i käfta' som en säger ;) hoho
Sen har vi enbart myst med ljus & glögg jag och min man. (;)) HAHA, ingen fattar utom Josse. kanske nån mer.

Nej men nu gott fölk, så ska vi mysa ner oss & se idol på tv4play, bara för att vi missa det förut!
Ha en fin kväll, det tänker jag ha! ♥

min fina

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg blogg!

2011-11-26 @ 01:10:21
Postat av: jossan

Hahaha mys med mannen är livet! ;-) gulligare snuttiplutt!

2011-11-26 @ 01:56:59
URL: http://josefinpalmqvist.bloggnse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0