Barn & Hundvakt

Nu har jag varit barn & hundvakt i ca en vecka, och imorgon (18/11) kommer Mamma hem.
Det har varit jobbigt, men ändå ganska kul. Jag har ju som sagt en underbar pojkvän som hjälper mig med
precis allt ♥ ibland undrar jag vad jag gjort för att vara värd dig älskling.

Nej men det blir väldigt mycket för hjärnkontoret helt plötsligt.
Eftersom Mamma bad mig vara här denna vecka, så har jag ju också fått göra det mesta.
Typ som att väcka ungar 06.15, göra frukost, följa dom till skolan & ta med hunden, ge hunden mat,
diska, städa, tvätta, laga mat, elda, ta in post, gå ut med hund, göra läxor, se till att ungarna duschar, packa väskorna, göra kvällsmat, vika in tvätt, bädda sängar, borsta tänderna och läsa nattsagor. Puh, fattar knappt hur Mamma orkar ha ett jobb OCH fem barn? haha! :) Men det är ändå kul, och det är ju mina syskon. Klart man ställer upp så att säga.

Mamma är ändå värd allt det här ♥


gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0