20 maj

Hallå!
Sitter på sista lektionen nu, ska dra in till stan med josse sen en sväng.
Sen ska jag tillbaka till åtvid, träna dans, åka hem, packa och åka till mormor, sen slaggar jag där :)

Imorgon är det också bal, ser fram emot det jättemycket! är ganska nerövs med det får man ju va.  
Sen på kvällen vankas det 4-rätters middag och feeest ;) Sover hos Joakim sen också ♥

Och förövrigt är livet ganska så bra också, har fina människor runt omkring mig som gör mig på bra humör.
Måste bara orka med skolan, men jag ska K-Ä-M-P-A. vill fan gå ut med bra betyg!

Nej, nu måste jag jobba lite. puss

sitter med solisar på mig i klassrummet, bara för att jag är så cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0