Never say never

Idag har jag & josefin varit på bio!
Vi såg Justin Bieber - Never Say Never 3D och den va grym!
Jag har inte gillat Justin så mycket innan, men nu gör jag det!!!
Så sjukt begåvad att det inte finns ord för det. Asså jag skämtar inte.
Så otroligt duktig på allt han gör. och snygg har han blivit med!
Filmen handlade om hur han tog sig dit han är idag, men massa blandade videoklipp från hans barndom, till alla videoklipp på youtube som gjorde honom känd. Och så hans slutsålda konsert i Madison Square Garden.
Filmen var verkligen jättebra och jag fällde några tårar vissa stunder för att det var så himla fint :')
Han följde sin dröm utan att ge upp, så jävla bra gjort! 
Den rekomenderas starkt till alla ni som inte sett den!
Skapa er en egen uppfattning om den efter filmen istället för att komma med efterblivna kommentarer som vissa andra gör :)
Iallafall så är den sjukt sevärd!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0