Monopol

Godkväll. hatar att börja inlägg egentligen, man låter så töntig. haha!
Har iallafall precis blivit klar med en runda Monopol mot Jocke, och som vanligt så köpte han en miljon hotell och vann över mig... dålig förlorare.com? haha nejdå, jag är rätt lugn av mig ;)
Men skämt å sido, han köpte heller inte en miljon st. Bara 1 hotell & 7 hus!! Jag hade två. hus asså. Sen förlorade jag alla mina pengar när jag hamnade på hans gata. sjäääälvklart. men roligt är det!
Annars har vi inte gjort så mycket mer idag mer än att ta det lugnt och bara varit! Lagade mat och eldade, sen har vi varit och handlat.
Imorgon blir det en tidig morgon igen, jag ska nämligen till Sodexo kontoret för att skriva på de sista papprerna :)
Känns fett bra!!!! Äntligen säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0