Whenever U smile, I smile

Godkväll.. sitter och väntar på att Jocke ska komma hem så vi kan krypa ner och kolla på film och äta godis :)
Ska faktiskt jobba imorn även fast jag är sjukskriven.. fast bara 3 timmar på lunchen! Sen är jag ledig hela helgen och min helg ska spenderas hos mormor & mamma ♥

Ryggen gör fortfarande ont, men jag hade ju fått fel antibiotika så jag ska hämta ut ny imorgon efter jobbet, hann inte idag :( Men förhoppningsvis blir jag väl bättre med den nya.

Sitter också och tittar på ny hårförlängning.. vill bli längre & mörkare till hösten/vintern så funderar på att beställa hem från ett nytt företag denna gång, testa på lite nytt. ska även färga det mörkbrunt och klippa lugg igen hade jag tänkt :) trivdes som fan i det!

typ nåt såhär igen:




vad tror ni? passade jag i det? kommentera gärna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0