Tjenis penis

Känns som en väldigt mogen rubrik men jag orkar inte.
har inte skrivit på ett tag för att jag inte haft lust eller ork helt ärligt.

Men med mig är allt asbra. livet flyter på utan problem eller motgångar, alla mina vänner avgudar mig, min familj och hela min släkt är överlyckliga och mår skitbra, solen skiner som aldrig förr, jag har massa pengar på kontot och i plånboken, alla är så himla trevliga och snälla och livet kunde inte vara mer harmoniskt.
skämt å-sido.

hatar allt för tillfället. förutom min familj & mina fina vänner ♥
och justin bieber. och tokio hotel. och iron maiden. och rammstein. och raubtier.
typ.


där va ju livet bra. förutom att det låg lite under sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0